Is een stoomreiniger echt zo hygiënisch?

Is het bijvoorbeeld een goede vervanger van schoonmaakproducten in je badkamer? EN de bacteriën gaan die echt dood?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.8K

Het beste antwoord

Als je iets eens in de zoveel tijd eens goed schoon wil maken, is het een prima idee. Maar door dagelijks gebruik slijten je spulletjes wel vlug .(voegen tussen tegels gaan brokkelen, verf bladderd sneller etc.) Na het reinigen alles goed laten drogen, door en door, anders komt het weer erin. Dat heb ik met een matras gehad.. De bacteriën gaan werkelijk dood van de hete stoom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb geprobeerd de schimmels aan het plafond met een stoomreiniger ver verwijderen. Dat ging goed, maar ze waren nog nooit zo snel terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan ik wel in komen. Een stoomreiniger maakt de omgeving behoorlijk vochtig.
Even gegoogeld en kan eigenlijk alleen maar positieve berichten lezen. Iedereen lijkt het met elkaar eens te zijn dat stoomreinigers echt de boel hygiënisch schoonmaken en alle bacteriën doden. Hier iig 1 linkje..http://www.montiss.com/nl_NL/Reinigingsapparatuur/stoomreinigers/uitleg-stoomreinigers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De stoomreiniger helpt wel af en toe bij het schoonmaken tussen de tegels! Van de schimmels op mijn plafond heb ik ook alles geprobeerd. Ik heb nu een plafond van Luxalon in mijn keuken en badkamer dus ik heb het probleem niet meer!